Iklaneka

Selasa, 12 April 2011

Usahawan Terulung!

Ok,dah lama tak update ape2 kat blog ni..
So,ade la beberapa benda baru yang berlaku beberapa hari lepas.
Ahad miggu lepas bersamaan 10 april 2011 merupakan hari yang best dalam sejarah.
Kitorang ada presentation untuk final project.
Business plan.Dah nama pon budak bisnes.
kene la buat bisnes plan.
Ok,kat bawah ni ade laa beberapa moment yang sempat di snap mase hari tu.






ni adelah ahli group aku.
era,agil,faiq and aku.Name group kitorang Ar-Rayyan Kindergarten.


ni laa 3 hero yang bakal menggegarkan dunia usahawan negara.Amin..


Ni pulak 3 orang panel yang sempoi habis.Yang kiri skali panel marketing.
yang tengah pulak panel finance and yang last skali lecturer kesayangan kitorang yang banyak tolong buat business plan ni. Miss Fazlin. Miss lagi taw.ehem2.


Ok,lepas dah settle semua,ada sesi bergambar pulak.
Gambar kat bawah ni bukan aku yang nak tangkap taw.
semua atas permintaan peminat aku.
aku kan artis,so kena la layan peminat.
nanti diorang cakap sombong pulak.
ok,jom layan.







lepas penat gambar2,kite makan pulak.
kitorang memang ada buat makan2 sikit.
merangkap jamuan perpisahan..
sob3 =(
menu hari tu nasi tomato. kari die the bomb.




ok,semua group dapat present dengan cemerlang.
lecturer pon berpuas hati dengan kitorang.
lepas dari tu,masing2 dah start layan mood sedih.
dah nak habis dah diploma kat uitm segamat yang tercinta ni.
dah la tu.
malas nak layan mood sedih ni.
ok,chaw!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan