Iklaneka

Selasa, 15 Mac 2011

Kembara Pantai Timur

weekend minggu lepas aku dengan family aku pergi terengganu.
bapak jauh la tempat tu.dekat Marang.
kitorang pergi sebab nk hantar abang aku bertunang.
pergi dalam 10 kereta so memang slow la sikit perjalanan tu.
banyak sangat pit stop nk kena stop.
bertolak pukul9.30a.m tp sampai lebih kurang pukul 8.a.m..
korang kira la sendiri berapa jam.aku malas.
kat bawah ni ada la sikit gambar yang aku rembat kat pesbuk makcik aku..



mak aku yang comel tengah sarung cincin kat tunang abang aku



haa,ini lah lembaga bersarung putih yang nampak macam seram je bila sekali pandang.hahahaha.ni la tunang abang aku.nama dia zie@norzie pak wan cik.hahahaha




ni hantaran belah lelaki iaitu belah abang aku la.hantaran belah pompuan tak sempat nak ambek sebab bila dapat je hantaran,semua dah kena rembat dengan sedara mara aku.





ni pulak gambar sebelum pergi ke rumah tunang beliau.
sebena nye gambar ni bercantum tp macam mana tah boleh terpisah pulak.yang paling penting,aku la yang paling hensem kat situ.kn3.




ni ada lagi gambar aku yang hensem.motif post gambar ni suruh korang tengok gambar aku.bukan gambar orang lain.paham tak?disebabkan ni blog aku so korang kena dengar cakap aku.paham?



ok,dah takde benda nak cerita dekat korang dah sebab korang tak steady.suka kentot dekat public and korek hidung cover2.sama macam aku gak.hahahaha.
ok,chaw!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan