Iklaneka

Selasa, 15 Mac 2011

Merapu/Kerapu?

hei babe..
pergh,geli pulak aku tulis macam tu..
sbena nye takde apa apa pun aku nak tulis.
saje nak buang masa sebelum nak pegi dinner dengan budak budak rumah.
sekarang ni aku semakin menggilai sukan yang agak mencabar.
bukan agak mencabar tapi memang mencabar pun.
haa,nak tahu apa dia?
sekarang ni aku gila memancing.
(padahal memang dari dulu aku suka memancing..papetah)
tapi lately nafsu ikan aku makin membuak-buak.
aku stim je bila tengok ikan.(bukan stim yang kau fikir tu)
ok2,kenapa aku cakap sukan ni mencabar?
1st,tempat tu memang jauh. lepas tu memerlukan kemahiran memandu yang tinggi.
(walaupun aku tak boleh memandu langsung)
2nd,tempat tu keras doh.ada penunggu.
ari tu aku dengan agil pergi memancing dengan budak rumah bucin,
sekali hantu tu ikut bucin bak=lik rumah.
nasib baik tak ikut aku dengan agil.
sebab agil tu pengecut sikit.(padahal aku kan)
3rd,memerlukan kos yang tinggi sebab aku memang selalu kene sponsor umpan.
sebab segamat habis stok.hari tu kan banjir.
so,semua umpan dh kene rembat dulu dgn ikan.
4th,sebab aku terpaksa ponteng kelas..
nak pergi memancing punya pasal.
nak tunggu kelas habis memang tak best la.
masa tak cukup...

dah la tu.
diorg dah panggil nk pegi makan kat awe.
awe memang terbaik(jerit 7 kali)
cerita ni memang tak best.
tapi suka hati aku la.
aku punya blog kan.
dh,chaw!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan