Iklaneka

Sabtu, 30 April 2011

Happy Graduation To Me!


Tanggal 30.4.2011,
aku berjaya menghabiskan pengajjian aku dekat UiTM Segamat,Johor..
Tersangat la lega kepala otak aku sekarang ni.
Macam baru lepas berak pon ade gak.
Terus ringan je.
Aku nak ambik kesempatan nak ucapkan tenkiu yang
tak terhingga kepada UiTM,
sebab bag aku chance nak belajar dekat sini.
kepada semua lecturer yang banyak mengajar,mendera aku dengan assignment and bagi aku peluang nak belajar dengan anda semua.
kepada kawan-kawan seangkatan..
terutama untuk student Diploma in Business Study batch dec 08 - april 11..
korang semua memang best gile laa..
tak lupa jugak kepada housemate kesayangan aku!!
korang laa yg bnyk tolong aku.
tenkiu semua!!!!


*plan untuk petang ni nak pegi memancing buat kali terakhir dgn kaki2 pancing segamat.
Lepas tu, 3-5 May nak pegi bercuti dengan housemate kat Tioman.
lepas tu balik rumah tido puas2..
dah puas baru laa carik kerja..

Ok,chaw!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan